maandag 16 december 2013

Kerstversieringen borduren



Borduren voor de Kerst.
Kleine figuurtjes om aan een witte rieten krans te hangen.
Sommige figuurtjes uit het Zweedse borduurboek,
andere zelf verzonnen en versierd.

 Een wit duifje naar een voorbeeld op internet. 
 
 
In plaats van breien, borduren.
De bank en tafel lagen vol met borduurgarens, kraaltjes en vilt.
 
 
Katy vond het heel leuk om
met de uitgeknipte vilten bloemetjes te spelen. 
Om daarna in de zak met borduurgaren
in slaap te vallen. 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een enige kerstversieringen maak je zo Riet!! Vooral dat duifje en de paardjes vind ik super.
    Mijn handen jeuken ook, maar door de verhuizing van ons ziekenhuis werk ik extra, daarom durf ik er niet aan te beginnen. Alleen hele kleine dingetjes of iets wat sowieso niet af komt :-)).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie resultaten en wat een enige foto's , wel gezellig zo'n kat erbij! en lastig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riet....je bent aan het borduren!!! Wat leuk!! Waar zo'n tripje naar Zweden al niet toe kan leiden.....ik ben ook bezig maar het zal volgend jaar wel af zijn...je weet hoe het hier gaat, altijd druk, druk, druk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk en wat zit je daar knus! Ziet er zo gezellig uit en dan die leuke Katy..geweldig hoe ze in die zak kruipt! Leuke Kerstfiguurtjes! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke maaksels, en wat gezellig zeg, die kat er zo bij!

    BeantwoordenVerwijderen